مجله و کاتالوگ
طراحی حرفـه ای و خلاقانه باعث ارتباط سریع مخاطب با محصولات ، خدمات و اطلاعات شرکت در یک قالب هماهنگ میشود تـا مخاطبان با مطالعه در کوتاه ترین زمان به پیام مورد نظر برسند . از مجله های تبلیغاتی و کاتالوگ به عنوان یک ابزار همیشه در دسترس یاد می شود ، با امکان دیده شدن در تعداد دفعات بالا که به طور قطع می توان از دیگر مزایای آن ها بازگشت هزینه شان در کمترین زمان ممکن نسبت به سایر ابزارها تبلیغاتی نام برد . بطور معمول پیامها و عناصر مهم در طراحی کاتالوگ شامل معرفی شرکت ، شعار تبلیغاتی ، نمایش محصولات یا خدمات ، تصاویر و اطلاعات محصولات ، تازهها ، چشماندازها، افتخارات ، گواهینامهها ، اطلاعات تماس و راههای ارتباطی در قالب یکپارچه به مشتریان میباشند. از مزایای طراحی و چاپ مجله و کاتالوگ می توان به موارد زیر اشاره کرد :
1. بازاریابی و تبلیغات هدفمند
2. افزایش فروش و کسب درآمد
3. در دسترس بودن و ماندگار بودن کاتالوگ
4. افزایش اعتبار و مطرح شدن برند در کسب و کار
5. ارائه کاتالوگ تخصصی در بازار داخلی و برون مرزی
6. ارائه مستقیم و هدفمند به مخاطب و مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر ابزارهای تبلیغات